سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

قسمت سوم سرزمین جادوگری

فقط و فقط ادامه 
بعد از اینکه بچه ها رفتن تو کلاس منم داشتم میرفتم که سانتس منو گرفتو : گرفتمت سابرینا ، حالا میبرمت یه جایی که خوشت

میاد . و منو با خودش بر یه جایی و منو رو زمین برت کرد و درو بست. 

من : وای سانتس نه با من چیکار داری ؟

و من هی عقب میرفتم و سانتس جلو میومد و تا رسیدم به اخر دیوار و : سانتس فکر کردی خیلی ماهری بزار الان تبدیلت میکنم به 

یه ............چوبم کجاااست ؟ 

سانتس : چوبت اینجاست سابرینا دنبالش نگرد . سانتس خیلی بهم نزدیک شده بود و من خیلی ترسید بودم 

سانتس : چی شده چرا میترسی ؟

من : نمیترسم

و تا سانتس میخواست بهم حمله کنه

دایسفیل : نهههه 

و جلوی سانتس و گرفت و من و برد مدرسه و درو بست 

دایسفیل : سابرینا

من : معذرت میخوام دایسفیل من داشتم میومدم کلاس که بهم حمله کرد

دایسفیل که ناراحتیمو دید اروم بغلم کرد و اروم شدم

دایسفیل بهم یه بطری اب داد و خوردم و : دایسفیل،چرا این اب با همه ی اب ها فرق میکنه؟

دایسفیل اروم کنارم نشست و : عزیزکم این اب ابیه که از بهشت اومده 

من : از بهشت ؟

دایسفیل : البته

ویوار در زد و : دخترا چرا نمیرین بخوابین ؟

منو دایسفیل : ممنونم ویوار که به فکرمونی باشه

و تندی رفتیم بخوابیم

دایسفیل منو خیلی دوست داشت و وقتی خوابیدم اروم منو بوس کرد و سرمو ناز داد و رفت بخوابه

این قسمتم تموم شد


 
نظرات 14 + ارسال نظر
پانی سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 16:48 http://beautifulponies.mihanblog.com

خدایی سانتس رو مخه-___-

اره موافقم

فلاترجین اونت شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 19:25

عالییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم

♥♥miss Liya♥♥ سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 22:35 http://Schoolliya.mihanblog.com

ابن سانتس چه رویی داره

اره والا
سانتس : چییییییییییییی؟ من رو دارررم
من : بله
سانتس : ساااااااااابرررییییننااااااا
من : الفرااااااااااااااااااااااااار

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:51

خخخخ هاهاهاهاهاهاهاهاااا

خیییلیییی شیطوننننی

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:40

هاااااااا

هوووهووو

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:38

هاهاهاهاهااا

تو باید حتما این هاهاها رو بفرستی

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:36

عزیزم

ممنونم

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:35

دوست خوبم

تو دوست خوبمی

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:31

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:30

حرفی نداارم

اییی شیطون

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:27

هاهاهاهاهاهاهاهاهاااااا

هوهوهوهوهوه

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:27

خوبیییی

ارههه

rainbow dimond دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:27

عاللیییهه

مرسی

rainbow dimond جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 21:17

بازم عالی

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد