سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

چند عکس از خواهرم باربارا

برو به سمتتت اداااامههه اینم از بارارا

باربارا نری تو دیوار


                                                                                                                                           باربارا و قرباغه ها 



باربارا

                                                                                                                                                                                                                                                
نظرات 6 + ارسال نظر
ماندانت غلامی دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 00:33

بله باربارا خانوم

من :
باربارا : ماندانا

ماندانا غلامی یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 23:51

نازه ولی به پای سابرینا نمیرسه

ممنونم
باربارا:
من : چی شد باربارا
باربارا: چی میخواستی بشه

فلاترجین اونت یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 22:22

چه خوشگلههههههههههههههههههههه

ممنونم فلی

rainbow dimond جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 22:53

ببین عزیزم کاربریت SSSWPE هست بده به کاترین اگه میخوای

چشمممم

شاینی دش چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 23:31

چه بانمکه

ممنونم
باربارا: دستت طلا شاینی دش و سفرتم خوش .دیدی من چقد از سابرینا خوشگل ترم
من : باربارا
باربارا : چیه؟:

rainbow dimond چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 23:23

اوه چه خوشگل

ممنونم
باربارا: خواهش میکنم خجالتم دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد