سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

قسمت ششم سرزمین جادوگری

 ادامههههههههههه
 خب دایسفیل میره تا یه روبات پیدا کنه پس میره تو روبا ت ویل و یه روبا ت و نیبینه و بهش میگه سلام من دلیسفیلم

- سلام من فلاترجینم ببخشید شما

دایسفیل : باید شما رو به یه جایی ببرم

و اون روباتو به سرزمبن جادوگرا میبره

دست و پا ی فلی رو بست و 

فلی : چیکار میکنی

دایسفیل : هیچی نگو فقط جوابمو بده 

فلی : باشه

دایسفیل : پدر و مادرت کین ؟ قاتلن : تو تو چه کارایی حرفه داری؟

فلی : اره همه قاتلن به خصوص بابام و خواهر کوچیکم . من تو روبات کردن و تعمیر روباتا اسنعداد دارم

دایسفیل: خوبه ، یک دفعه صدای در میاد

دایسفیلم سریع فلی رو تو اتاقش میبره و بهش میگه که ساکت باشه

و خودش از اتاقدمیره بیرون تا ویوار و خبر کنه

یک دفه من میام تو و : جییییییغغغغغغ 

فلی : جیغغغغغغغغغغغغغغغ

دایسفیل میاد تو : سلام سابرینا روباتو دیدی؟

من : اره

ویوار : این همون روباتیه که میخواستم ازاین به بعد اینجا کار میکنه باشه

من و دایسفیل : چییییییییییییییی

ویوار : ساکت شبن و برین بیرون

ما هم رفتیم میرون

ویوار : بمون روبات کوچولو تا من بیام

همون موقع سانتس میاد و میخواد که فلی رو خراب کنه

کم کم صبر دایسفیل تموم میشه و میره و تا سانتس و میبینه پرتش میکنه اون ور و فلی رو به روبات ویل بر میگردونیم

ما کم کم با فلی خوب شدیم و با هم دوست شدیم

این بود قسمت ششم

نظرات 1 + ارسال نظر
فلاترجین اونت دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:24

عالی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد