سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

قسمت هفتم سرزمین جادوگری همراه با اردو (( خنده داره))

منو دایسفیل و فلی رفتیم دم در خونه ی دایمند (( دختر شاه )) تا با ما بیاد


ما : وسیله هات و جمع کن و بیا


دایمند: اما اما اما


دایسفیل : اما اما چیه زود بااااششششش

خب برین ادامه تا ادامش

دایمند  : اخهههه


من : اخه اخه خه نداره


دایمند : اخه کجا


دایسفیل : خب سرزمین جادوگرا دیگه، قراره خوش بگذرونیییییمممم


دایمند: میدونستی منم جادوگرم


دایسفیل و من : چییییییییییییی؟


دایمند : بله چی فکر کردین من یه پا جادوگرم


من : اوه خب اگه راست میگی با جارو پرواز ببینم چه شکلی میکنی


دایمند: عزیزم من بال دارم میتونم پرواز کنم ولی به هر حال یه جارو بده پرواز کنم


و رفت تا ماه و برگشت


دایسفیل : با من بجنگ


دایمند: وای چه لباسایی


فلی : میخواستیم بریم اردو چرا دارین میجنگین؟


باشه  من یه کتاب به اسم جادو های دستساز نوشتم که شما تو مدرستون میخونیدش


یکیش هم درس هفته که نوشته ایلت کاندو ویس رو بی که شما رو پرت میکنه تو دیواره


دایسفیل : عع راست میگی: ما درسامون تموم شده برای مسابقه اینجا موندیم 


دایمند : من با ۱۶ سال سن ترم ۲ دانشگاه هستم


دایسفیل : منم با ۱۸ سال سن ترم ۹ دانشگام


دایسفیل : منظورم همون دانشگاه ی جادوگری بود 


یک دفعه چشم وا میکنن و میبینن من و فلی رفتیم دنبال بقیه


دایسفیل صبر کنید


پایان تا ادامه

نظرات 4 + ارسال نظر
Pani شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 19:31

خیلی باحال بید

ممناننننن

فلاترجین اونت دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:27

خیلی خنده دار بوددددددددددددد

ههههه ما اینیم دیگه

شاینی دش دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 20:08

ادامششششش عالی بووووود

rainbow dimond دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 18:50

خخخخ چه سریع
ببخشید من باید برم میام لایک

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد