سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

یک نوکته ی مهم

من گفته بودم که ورود از ۱۶ سال بالا ممنوع


اما نگفتم که کسایی که دوستم بودن دیگه نیان


اونا تا ۱۱۸ سالگیشونم میتونن بیان

نظرات 4 + ارسال نظر
والا پنج‌شنبه 4 آذر 1400 ساعت 09:16

والا باید به جای فعالیت بری مدرسه نوکته چیه سواد نداری ؟ نکته درسته

چشمات ضعیفه عینک بدم تاریخو ببینی؟
مگه ارث باباتو خوردم اینطوری جوش میاری؟ آروم بابا
غلط املاییشو پاک نکردم چون واسم خاطرس اگه اذیتت میکنه تو وب من نچرخ کسی زورت نکرده

بنجامین جون چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 02:43

منو یادته سلام من بنجامینم منم جز دوستات بودم من یک سال دیگه ۱۶سالم بشه ورودم مجاز

نه نه نه عزیزم
گفتم که دوستام تا همیشه میتونن باشن

شاینی دش یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 00:12

امممممم اینجا خصوصی نداره؟؟؟؟

تو پیغام بده

rainbow dimond دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 16:30

منم هستم ؟

ببببببببلیییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد