سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

قسمت هشتم داستانم همراه با اردو

خب ادامه برو اینبار اردو رو خراب نمیکنم خب من با تلاش دایمند و با دایسفیل و جدا کردم و  سوار اوتوبوس شدن


خب دایمند کنار فلی نشست و منم پیش دایسفیل بودم


دایسفیل : خب الان نوبت کیه؟


من : خب معلومه ، ماندانا جون .


و رفتیم دنبال ماندانا 


من در زدم تق تق تققققققق 


ماندانا اومد و: حاضرم سابرینا


من : پس برو و سوال اوتوبوس شو


ماندانا: باشه :-)  


دایسفیل : خب نوبت کیه ؟


من : توبت هم باشه نوبت کلوئی


و رفتیم دنبال کلوئی 


من در زدم تق تق تق


کلوئی درو باز کرد


من : حاضری بریم اردو


کلوئی : بلهههههههههههههههههههه


من : اخخخخخ گوشم کر شد برو سوال شو


و کلوئی هم شوار شد 


خب ترتیب ما این شکلی بود


دایمند پیش فلی


دایسفیل پیش من


کلوئی پیش ماندانا جون 

نظرات 7 + ارسال نظر
Pani شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 19:33

محشر بییییید

ممنونم

×SNOW×ONTTE× چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 14:47 http://robatclub.mihanblog.com

ادامه رو بززززار

×SNOW×ONTTE× چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 14:33 http://robatclub.mihanblog.com

منم بیار تو داستاننننن
لایک عالی بود

الان میارمت

ماندانا غلامی سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 01:45

آهان فهمیدم

ههههه افربن

ماندانا غلامی دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 23:40

کلویی کیه؟

کلوئی اجیمه {{ مرجان }} گفت میخوام تو اردو بیام منم اوردمش

ماندانا غلامی یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 20:58

لاااااااااااااااایک

ممنونم

ماندانا غلامی شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 21:14

عااااااااااالی

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد