سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

میشه بگین کی درست حرف زده ؟؟؟ میشه بگین ؟

من دیروز به یگانه زنگ زدم


اونم گوشی رو داد به دختر عمش و دختر عمش کلی بهم فحش داد 


من گوشی رو دادم به خواهرم تا با اون دختر عمش حرف بزنه و بگه که بی ادب نباشه


مرجان به اون شماره زنگ زد و گفت : تو کی هستی که نیای فحش میدی هان ؟ دیگه نبینم بیای 


فحش بدی وگرنه هرجایی باشی میام تیکه تیکت میکنم فهمیدی چی گفتم؟


و گوشی رو قعط کرد 


امروز داشتم با یگانه صحبت میکردم که یگانه گفت ذیروز بهت گفته بودم که 


به مامان و بابات در مورده حرف های دختر عمم چیزی گفتی جواب ندادی


منم گفتم خواهر و برادرم میدونن ، میخوام به بابامم بگم 


یگانه گفت : اون نگفته تو هم نگو


و دعوامون شد


بعد یگانه گفت من همه ی اون حرفا رپ به دختر عمم میجفتم اونم مینوشتم


{{ این یعنی اون داشته به من فحشدمیداد }} 


چون من به یگانه یدونه موذی گفتم اونم به شوخی


بعدش دعوامون شدو دوستیمون تموم شد


حالا کی اینجا بهتر حرف زده


من ابی هستم


و اون یگانه سفید


نظرات 3 + ارسال نظر
♥♥miss Liya♥♥ سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 23:23 http://Schoolliya.mihanblog.com

ولش کن واسه این حرفای بی ارزش ناراحت نباش

گروه انسانهای سبز سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 00:55 http://www.gpg.ir

درود

سال نو بر شما فرخنده و شادباد

گروه انسانهای سبز اقدام به تبادل لینک در سال 1395 نموده است .
در صورت تمایل ما را با نام گروه انسانهای سبز ب آدرس اینترنتی

www.gpg.ir ثبت نمایید و اطلاع دهید.
ب امید هم اندیش بیشتر برای ایرانی سبز و آباد

با سپاس

حتمااا

biiitaaa دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 20:27 http://maloosak.69.mu

در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.خیلی خوشحال میشم عزیزم به منم سر بزنین
6518

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد