سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

مصاحبه با کلوئی

ایشون کلوئی هستن


نخواستم با لباس جادوگری بکشمش ، اخه با تبلتم کشیدمش  صبح بود ، جسیکا و سلنا اومدن بالای سرم ، جسیکا و سلنا : سابرینااااااااا

من تندی از سرجام با شدم و موهام سیخ سیخ شد : وااااای چه خبرههههه ؟  هان ؟ جسیکا

سلناااااا

سلنا : جسیکا بهم گفت بیدارت کنیم 

جسیکا : عههههه،من نگفتتتتمممم 

من : میشه بگین چه خبره؟ 

سلنا و جسیکا  همین شکل که دعوا میگرفتن : توووو مصاااحبههههه داااارییییییی 

من : با کیییییی ؟ اهان با کلوئیییییییی  وای من برم مصاحبه کنننننمممممم   (( چون یادم رفته بود کلافه گذاشتم ))

من تندی از بله ها اومدم پایین و سریع سوار چوب جادوگریم شدم و اومدم پیش کلوئی

من : سلام ، ببخشید دیر شد کلوئی جان خب شروع کنیم؟

کلوئی : بکن

من : خب سوال اول رنگ مورده علاقت چیه؟ 

کلوئی : بنفش ، صورتی چرک ، سرمه ای

من : خب سوال دوم چه غذایی رو دوست داری ؟

کلوئی : قارچ سوخاری ، پنکیک شکلاتی ،

من : خوبه ، خب سوال سوم دوستات ؟ 

کلوئی : سانتس ، ویلن ، تو ، دایسفیل ، دخترای اردو

من : عجب ، خب سوال چهارم از کی متنفری؟

کلوئی : سانتس ، اگنس 

من : اوووو،خب سوال پنجم ........

سانتس وسط حرفم : کلوئیییییییییی، بیا اینجا ببینم تو نباید با اون سابرینا حرف بزنی

من سریع چوب جادومو برداشتم و سانتس و غیب کردم.

من : سرگرمیت چیه؟

کلوئی : جابه جا کردن اجسام ، پرواز کردن 

من : خب تنفرات ؟

کلوئی : دروغ ، دو رویی  

من : خب همین تموم شد 

کلوئی رو به شما : ممنونم که مصاحبم و خوندین خیلی دوستون دارم 

دایسفیل سریع سر در میاره و دوربین و میگیره سمت خودش : نظر فراموش نشه 

من و دایسفیل و کلوئی : بااااااای تا هاااای

















نظرات 5 + ارسال نظر
آناستازیا یکشنبه 25 مهر 1400 ساعت 18:00

نرگس جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 02:44 http:///loveme2000.blogsky.com

سلام وبت قشنگه ب منم سر بزن خوشحال میشم

مرجان جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 02:41

اره تاثیر داشت

خخخ :-\

rainbow dimond جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 02:40

کلوئی همونیه که تو اردو باهاش اشنا شدیم و از گروه سانتس اینا بود؟

اره درسته

مرجان جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 02:36

کلوئی چه شخصیت جالبی داره

خخخخ اره چون زنده ازش مصاحبه کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد