سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

قسمت ۱۵ سرزمین جادوگری

سایمون : لطفا همگی به ادامه بریییییییییییین 



 


من مثل همیشه از خواب پا میشم و لباس جادوگریم و میپوشم و تندی میرم پایین


اما وقتی به در رسیدم تا از خونه برم بیرون دیدم در بسته بود 


به ساعت نگاه میکنم و میبینم ساعت ۵ صبحه 


آهی میکشم و با خودم میگم : کاشکی به مامان میگفتم که فردا قراره زودتر از هر روز همه بیان دانشگاه 


یه دفعه اسکلت نگهبان خونه بهم میگه : سابرینا اگه میخوای بری دانشگاه چون در قفله و منم کلیدش و 


ندارم میتونی از پنجره بری بیرون 


من : شوخیت گرفت ؟ مامانم همیشه موقع ی شب پنجره ها رو میبنده تازه رو پنجره ها معجونی میریزه که 


هرکی به اون معجون دست بزنه تبدیل به خفاش میشه


یه دفعه خفاش بابام من و نگاه میکنه و از خودش صدا در میاره


من : تو یکی ساکت 


{{ یک دقیقه بعد }}


من همونجا سر جام مونده بودم و یهو : فهمیددددمممم


و تندی میرم تو اتاقم و چوب جادوییم و برمیدارم و خودم و تو کلاس ظاهر میکنم 


حالا نگو دایسفیل پیشم نشسته بود و برای خودش تو حال خودش بود تا من و میبینه : جییییغغغغغغغغغغ


من تندی گوشم و مگیرم ولی بازم صداش بلند بود


دایسفیل هی پشت سرهم جیغ میکشید اخرش چوب جادومو برداشتم و کاری کردم که جیغ بزنه ولی 


صداش نیاد 


بعدش که جیغ زدناش تموم شد با داد گفت : ساااااابریییناااااا  تو کی اومدی اینجا از ترس داشتم سمته میکردم


من : ببخشید خب برام مشکلاتی پیش اومد که حالا بماند 


دایسفیل : خیل خب خوش اومدی


بعدش ویوار اومد کلاس : سلام دخترا 


ما هم سلام کردیم


ویوار : میخوام درمورده چیز مهم براتون بگم ، ما یه مسابقه بین شماها دخترای دانشگاه دختران جادویی


گذاشتیم ،شماها تو این مصابقه به ۳ تا گروه ۱۰ نفره دسته بندی شدین


شماها تا چند دقیقه وقت برای اسم گذاشتن گروه  دارین و این پنج نفر و انتخاب کنین همراه سرگروه


ما هم شروع کردیم و اسم گذاشتیم و انتخاب کردی


بعدش ویوار اومد و توضیح داد : خب گروه اول گروه شماها یعنی گروه ستاره ی جادویی  ، تعداد نفرات ، سرگروه سابرینا ، و هم  گروهیاش : دایسفیل ، ایتک ، نووا ، تلما ، خب شماها پنج نفرین و بازم احتیاج به 


هم گروهی دارین ، گروه دوم یعنی گروه سانتس اینا همون گروه : جادوی مهربونی ، سرگروه سانتس ، 


هم گروهیاش : کلوئی ، اگنس ، هلن و شارلوت ، شما هم احتیاج به هم گروهی دارین


گروه سوم یعنی گروه لیندا اینا همون گروه جادوی آتشین ، سرگروه لیندا ، هم گروهیاش : شکیرا ، ملیکا ، سالویا


و ادامه داد: شماها هم به گروه احتیاج دارین


و بعد ملکه ی جادوگر ها یعنی ریجینا گفت : شماها وقت دارین تا فردا تمامی گروهتون پر شده باشه


و بعد رفت ، دکتر ملکه ی ما یعنی پرنسس روبینا اومد و گفت : از همتون ممنونم که تو این مسابقه همکاری


کردین . و بعد رفت


بعد از اینکه کلاسمون تموم شد من و دایسفیل و ایتک و تلما و نووا و سانتس و اگنس و هلن تو حیاط با هم 


از هم دیگه خداحافظی کردیم و رفتیم خونه 


خب این داستان تموم شد ، شماها هم میخواین تو جاهای خالی ای که تو گروه ها مونده باشین


پس باید ثبت نام کنین


کیا میخوان تو گروه ستاره ی جادویی باشن؟ { پر شده }


نفر اول تو گروه ستاره ی جادویی که تو پرواز کردن عالیه { پر شده } (     امیلی جکسون     ) مهربونه


نفر دوم تو گروه ستاره ی جادویی که تو غیب شدن و ظاهر شدن عالیه { پر شده } (      یسنا    ) مهربونه


نفر سوم تو گروه ستاره ی جادویی که پرش خیلی بلندی داره  { پر شده} (    رینبو دایمند   ) مهربونه


نفر چهارم تو گروه ستاره ی جادویی که میتونه  تعغیر شکل بده { پر شده } (     فلاترجین تستر   ) مهربونه


نفر پنجم تو گروه ستاره ی جادویی که میتونه دیگران و چیز های خیلی سنگین و بلند کنه { پر شده} (      ماندانا        ) مهربونه


کیا میخوان تو گروه جادوی مهربونی باشن ؟


نفر اول تو گروه جادوی مهربونی که میتونه سریع این ور و اون ور بره و جادو کنه  { پر شده }(      اسنواوت     ) بدجنس بود و مهربون شده


نفر دوم تو گروه جادوی مهربونی که میتونه با جادوش وسیله پرت کنه  { پر شده }(   استلا     ) بد بود و مهربون شده


نفر سوم تو گروه جادوی مهربونی که میتونه با جادوش دود ایجاد کنه { پر شده } (     لایرا      ) بد بود و مهربون شده


نفر چهارم تو گروه جادوی مهربونی که میتونه با جادوش آب ایجاد کنه {پرشده } (  اسنودریم     ) بد بود و مهربون شده


نفر پنجم تو گروه جادوی مهربونی  که میتونه زلزله ایجاد کنه { پر شده }(     جک      ) بد بود و مهربون شده


کیا میخوان تو گروه جادوی آتشین باشن ؟ { پر شده } 


نفر اول تو گروه جادوی آتشین که میتونه با جادوش نوری ایجاد کنه که بقیه اسیب ببینن { پرشده }  (      جوبیس      ) بدجنسه


نفر دوم تو گروه جادوی آتشین که میتونه صدای خیلی بلندی ایجاد کنه که بقیه اسیب ببینن { پر شده } (     نایتمر اسنو       ) بدجنسه


نفر سوم تو گروه جادوی آتشین میتونه با جادوش حواس دیگران و پرت کنه و گیجشون کنه { پر شده }  (    انه لیز میشل       ) بدجنسه


نفر چهارم تو گروه جادوی آتشین که میتونه با جادوش چاقو پرتاب کنه  { پرشده }(   روزیلا       ) بدجسنه


نفر پنجم تو گروه جادوی آتشین  که میتونه با جادوش همه جارو تاریک کنه { پر شده }(     اریلا     ) بدجنسه


خب زود ثبت نام کنین 



















 

نظرات 32 + ارسال نظر
Pani شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 20:04

واااایییی عاااالییییی
سالویا همون دوست تیلاست؟@_@
جادوگره؟ 0_0

تتتتتتتنکسسسسسس
نه

نورا شنبه 12 تیر 1395 ساعت 10:50

خیلی عالی بود

مرسی

rainbow dimond سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 18:45

خخخ یمدونم منم شک کردم

به چی؟

نورا سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 15:37

اسم این کارتون چیه؟

کارتون نیست
خودم این داستان و نوشتم

... دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 03:08

هرکی خالی هست منو بیار
اسمم لایرا هست

باشه
با من دوست میشی؟

rainbow dimond یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 19:53

اا امیلی رییسه-___-
اشکال نداره
راستی بگم رکسانا هم بیار
چون فکر کنم یه جای خالی مونده دیگه؟
اسمشم جی جی هست
خودش نخواسته ولی من میگم

نه نه من الکی گفتم رییسن
باور کن راست میگم
برو داستان و بخون هر گروهی سر گروه داره بعدا رییس چیه؟
دیدم گفتن الکی گفتم باشه

:)[] Emily Jackson [](: یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 16:21

هی برات مشتری دارم

رولا:سلم

سلام رولا جونم خوبی؟

نفر سوم تو گروه جادوی آتشین میتونه با جادوش حواس دیگران و پرت کنه و گیجشون کنه بدجنسه

میتونم این باشم؟:)

عکسم هم جای وب:)

اره میشه

Only really jake یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 13:38

اوره دیگه من جوبیس دیگه ایم داریم
چرا دوس نشم؟

نه نداریم
هرااااااااااا

Only really jake یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 03:33

سیلوم
مونم بیام بیام؟
من خودم دخترما.
ولی از شخصیت جک خوشم اومد.
البته گفتم شاید چون پسره شخصیتم نخوای.
ولی اگه قبوله من نفر پنجم جادوی مهربونی باشم
اقا راستی ما لشگر جوبیس هستیم یه ما گفت بهت نظر بدیم خوشحال میشی

لشگر جوبیس؟
همون دختره که همیشه تو حرفاش اینه :-\
اره خوشحال میشم
باهام دوست میشی؟
نه بابا چه ایرادی میارمت

روزیلا یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 02:01

اوره

اخ جووون

روزیلا شنبه 5 تیر 1395 ساعت 20:58

مونم بیار
نفر چهارم تو جادوی اتشین

باشه
با من دوست میشی؟

Snow شنبه 5 تیر 1395 ساعت 16:20

به نظر من تیلا رو هم بیار
خخخخخخ

تیلا : اره منم بیاربن من دل دارم دیگه

Snow شنبه 5 تیر 1395 ساعت 16:19

من:دوبارع چند نفرو آوردم.
-سلام^_-من اسنو دریم هستم.خب با اینکه شخصیت مهربون دیگه ندارین....میشه من نفر چهارم تو گروه جادوی مهربونی شم^_-
من:عه....اونیکی نیست.اما اریلا بهم گفت میخواد باشه.گفت نمیتونه اینجا نظر بده.
پس اریلا رو هم تو گروه جادوی آتشین نفر پنجم باشه

باشه

Snow شنبه 5 تیر 1395 ساعت 03:22

بابا اونت نه اوت out
پس اگه میشه....ما هم مسابقه بدیم

البته
اوه ببخشید فکر کردم اونته

Snow شنبه 5 تیر 1395 ساعت 02:16

سلام خوبی؟یکیو آوردم خیلی دوست داره تو داستانت ثبت نام کنه.
-آیا من خواستم؟:/
من:
-اسم من نایتمر اسنو هستشمن میخوام نفر دوم تو گروه جادویه آتشین باشم
_سلام^^منم میخوام باشم.اسمم هم اسنواوت هست(snow out)
اسنواوت:منم نفر اول تو گروه جادوی مهربونی میشم^^
من:اگه کس دیگه مونده بود میارم
من:ام.....تو داستان معلما هم باهم مسابقه میدن آیا؟
راستی،من........راستش...بیخیال بعدا میگم^^
راستی تو داستان جایزه گروه برنده چیه؟

جایزش و خودت میفهمی
معلما هم اگه خودت بخوای اره

JOBIS(SEPRA)THE KILLER جمعه 4 تیر 1395 ساعت 21:45 http://nohart.mihanblog.com

یادت نره در اینده من باید خوب شما-_-

باشه

:)[] Emily Jackson [](: جمعه 4 تیر 1395 ساعت 20:22

جیغغغ چه خوف فسمت جدید یالا

باشه باشه 0_____0

:)[] Emily Jackson [](: جمعه 4 تیر 1395 ساعت 20:16

میشه منم رییس گروه ستاره هایجادویی باشنمم

اره

JOBIS(SEPRA)THE KILLER چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 23:10 http://nohart.mihanblog.com

من رعیس باشم

باشه

JOBIS(SEPRA)THE KILLER چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 21:42 http://nohart.mihanblog.com

همه قابلیت هارو دارم قویترینشو بردار:/

خواب

JOBIS(SEPRA)THE KILLER چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 15:40 http://nohart.mihanblog.com

منو بزار تو بدجنسا بعد دوستتون بشم:/

خب یعنی تو گروه ستاره های آتشین ولی نفر چندم؟

استلا چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 03:55

نفر دوم تو گروه جادوی مهربونی

نوشتمت ابجی جونم

JOBIS(SEPRA)THE KILLER چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 03:01 http://nohart.mihanblog.com

اه خودت منو یه کاری بکن

خودت چی میخوای؟

یسنا چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 01:17

نفر دوم ستاره جادویی

نوشتمت

ماندانا غلامی دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 23:43

نفر پنجم تو ستاره ی جادویی

نوشتمت

ماندانا غلامی دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 21:56

منم میتونم باشم هرکدوم خالی بود منو بزار

خیلی ها خالیه من نوشتم کدوم پره و کدوم خالیه بین خالیه یکی رو انتخاب کن

rainbow dimond دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 20:53

معلما هرکار میتونن بکنن دیگه ..
عالللییییی
من چون یه رگ گربه و ببرم ییشتر از بقیه رگام هست(رگ مار، گیاه و....)اونی که پرش بلندی داره تو گروع ستاره های جادویی

باشه اسمت و نوشتم
میدونم ولی این مسابقه بین دانش اموزاست نه معلما معلما باید با معلما بجنگن

:)[] Emily Jackson [](: دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 20:46

من نفر اول میشم پرواز میکنه به سورت ماهرانه

باشه اسمت و نوشتم

Snow دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 18:52

من اسنو ام
میشه یه چیزی تو گروه ستاره جادویی باشه که همه کار بتونه بکنه؟
آخه منم میخوام باشم:(

اممممم ، یه چیزی
تو معلم هستی و جنگت با معلمای دیگست ، میخوای با شاگردات بنجگی و یا با معلما ،

فلاترجین دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 17:18

عالی بوددددددددددددددددددددددددددددددددد



من میاممممممممم.میشه من ((گروه ستاره ی جادویی که میتونه تعغیر شکل بده)) بشم؟

اره چرا نشه اون مثل خودت مهربونه

dxfg دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 06:46 http://mr-rasouli0blogsky.com

میشه از وبلاگ من هم دیدن کنید

بلهههه چرا نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد