سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

اینم ثبت نامیه B-)

 سلام خوشگلا 


 شماها دوست دارین کسی تو خانواده ی سابرینا شین؟ 


 شمصیتت پسر هم باشه اشکال نداره دختر هم باشه اشکال نداره 


 اینا خالیه 


 ولی باید شخصیتت جادوگری بلد باشه و جادوگر ماهری باشه 


 خب شروع کن انتخاب کن 


بابا هم میشه چون من هنوز برای باباش فکری نکردم 


⭐ عمه ⭐ ⬅ ❇ ماندانا ❇


⭐ دایی ⭐ 


⭐ دختر عمه ، پسر عمه ⭐ ❄ دختر عمه ⬅ ❄ اسنوبلو ❄


⭐ دختر دایی پسر دایی ⭐ ❇ دختر دایی ⬅ ❇ فان تایم پاپت ❇


⭐ خواهر گمشده ی سابرینا {{ بعدا میفهمین   }} ⭐ ⬅ ❇ رینبودش ❇


⭐ شوهر خواهر {{ منظورم شوهر سلنا و باربارا و جسبکاست }} ⭐ 


⭐ شوهر خود سابرینا ⭐ 


⭐ دختر و پسر سابرینا ⭐  اگه زود تر پر شد بازم میتونید بگین من اضافه میکنم   ❇دختر سابرینا  ⬅❇ فلاترجین اونت ❇  و ⬅ ❇ امیلی جکسون ❇


⭐ دختر و پسر جسیکا ⭐ 


⭐ دختر و پسر سلنا ⭐ ❇ دختر سلنا ⬅ ❇ وایلت ❇


⭐ دختر و پسر باربارا ⭐  


⭐ دختر خله و پسر خاله ⭐ اینم ایگه پر شد بازم میشه گفت ⭐  ❇ دختر خاله ⬅ ❇ اسنواونت ❇ و ⬅ ❇ رینبودایمند ❇


 خب همین دیگه ثبت نام کنین 







نظرات 19 + ارسال نظر
Michel√☆ یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 15:47

چی شده ؟

هیچی

Michel√☆ شنبه 17 مهر 1395 ساعت 19:52

تو تیلا نیستی :/ ؟

فک کنم اره

Michel√☆ شنبه 17 مهر 1395 ساعت 19:34

البته

اخجون

Michel√☆ چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 15:56

من دختر خاله اش باشم :-P؟
جادوگری هم بلدم

باشهباهام دوست میشی؟

پرنسس قاتل (همون پرنسس فلاری هارت) یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 22:06

من دختر خاله

باشه

FUNTIME PUPPET پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 18:56 http://funtimefuntime.mihanblog.com

میشه من دختر داییش بشم؟

اره

Violet 3D پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 15:01

دختر سلنا

باشه

Snow چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 18:22

میگم....یکی میخواد بیاد....
اسنوبلو:س...سلام...میشه بیام تو خانوادت و...دختر عمت بشم

سابرینا : وایییییی چقد نازییی بگو ببینم چند سالته ؟ تازه عکستم بده تا بدونم چه شکلی هستی

سلام.یه عکس دیگه از فلاترجین کشیدم ببین چطوره؟براش شنل کشیدم خطای بنفش زیر چشمشو پاک کردم.چشماشم کور نیست موهاشم دم اسبی بسته با کلاه جادوگری.انسانم هست ببین این خوبه؟جای وبه

خیلی ناز و بانمکه
بدبخت اصلا به مامانش نرفته

سابی عکسمو با لباس و کلاه جادوگری کشیدم جای وب.اسمم عوض کردم اگه میشه اسمم کارولین باشه

رفتی روبات کشیدی؟
لباسمش که همونه
عجب لباس جادوگریه قشنگی

اخه وقتی گفتی که ایمیلی گفته فلیه فکر کردم بهش گفتی و بعد پاکش کردی که من نفهمم
ببخشید که اونجوری حرف زدم

آه باشه

خواهش
باید این جوری جادو گر می بودم یا یه جور دیگه

نه تو خواهر گمشده ای پس رنگ لباست با لباسای ما فرق میکنه
راستی رینبودش من رفته بودم چت روم دیدم مثل اینکه بهم اعتماد نداری گفتی اگه رازم و گفته باشی دیگه باهات تا ابد حرف نمیزنم
حالا برو تو وب رستوران قاتلم ببین من یه کلمه درباره ی رازه تو حرفی زدم؟ امیلی هی ازم میپرسید که رینبوش رازش چیه و کلی تهدیدم کرد ولی برو ببین اصلا من یه کلمه حرف درباره ی رازت زدم یا نه؟ اگه دیدی زدم بعدا بیا تهدیدم بکن
ازت انتظار نداشتم

سابرینا عکسمو دادم ببین خوبه من همین جوری بلدم

واووووو چه خواهر گمشده ی قشنگییییی

rainbow dimond یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 19:54

خخخخ ما دختر خله ایم ناراحت نشیااا

نه ناراحت نمیشم راستی عکس مامان کارتونیت و بده

rainbow dimond یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 19:45

منم که کلا داییم
البته من دختر خالتماااا
اینجا دختر خاله ی سابی داره؟ من میشم اگه داره اگه نداره خاله یا دایی ...خب خاله
اول دختر خاله اگر داره

چرا داره

:)[] Emily Jackson [](: یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 17:22

منم دخترت میشم

باشه
عکس شخصیتت و بده

رینیودش یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 17:17

تا کی می تونم عکسرو بدم و اگه یک شخت خیالی دیگه درست کنم میشه اخه اونی که دارم موهاشو بلد نیستم بکشم

اره میشه
هروقت خواستی بده فقط زود بده شاید تا شب
راستی اسم هم براش بزار و لباسشم باید جادوگری باشه

فلاترجین اونت یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 16:59

من میتونم دختر سابرینا بشم؟جادوگری هم بلدم گرنی به من یاد داده.کلی جادو بهم یاد داده

دختر سابرینا ؟
البته چرا که نه عزیزم

رینبودش یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 15:08

من خواهر گمشده سابرینا

باشه
عکس شخصیتتم بده
البته شخصیتت باید جادوگر باشه
پس با لباس جادوگری بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد