سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

مصاحبه با جسیکا

 مصاحبه با جسیکا رو اوردم پس برو ادامه 

⭐ اینم جسیکا هستش ⭐ 


 ساعت ۵ صبح بود و من خوابیده بودم 

جسیکا اروم اومد تو اتاقم و در محکم با اعصبانیت بست 

من تندی پا شدم و دوباره موهام سیخ سیخ شد 

بعدش موهام و تندی صاف کردم و : جسیکا اروم بگیر چی شده ؟ 

جسیکا : خودت یادت نمیاد دختره ی فراموش کار ؟  باید با من مصاحبه کنی 

من : مصاحبه ؟ خیل خب باشه 

بعدش رفتم یه دفترچه اوردم و : سوال اول رنگ مورده علاقت ؟

جسیکا : سفید ، آبی ، نیلی ، صورتی ، بنفش ، زرد  

من : خب سوال دوم  چه غذایی رو دوست داری؟

جسیکا : سالاد رژیمی ، سالاد شیکارو ، سالاد کنگر ، سالاد جوانه 

من : وایییییی منم  خب سوال سوم نوشیدنی مورده علاقت ؟

جسیکا : شربت توت فرنگی ، لیموناد جنگل اشتیاق 

من : اوووووم عالیه  خب دیگه سوال پنجم دوست صمیمیت؟

جسیکا : ام...... آلیسیا ، ٱرارا ، تیلا 

من : چیییییی ؟  منظورت از تیلا همون قاتل معروفست ؟  که تو جادوگری هم ماهره ؟  ارارا هم که خواهر تیلاست 

جسیکا : اره خب تیلا خیلی خاصه 

من : خیل خب سوال اخر از کی متنفری؟

جسیکا : دنیرا  {{ بعدا میفهمین کیه؟ }}

من : خب این مصاحبه تموم شد نظر بدین بای 
نظرات 5 + ارسال نظر
استلا یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 03:15

عااااالیه

مرسی

رریتی دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 08:51 http://pony

عالی

مرسییی

Snow دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 03:12

ادامه دااستانننننن رو بزززار

اگه شخصیت ها پر شه چشم حتما میزارم
واییی تقصیر بقیست دیگه که ثبت نام نمیکنن تا من ادامه رو بزارم اه

rainbow dimond یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 19:43

عاللییییی

مرسییی

فلاترجین اونت یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 17:01

عالی بوددددددددددددددددددد

مرسی عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد