سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

خواب عجیب و غریبم که امروز دیدم

برو ادامه زود باش برو ادامه برو برو بروووو 

 خواب دیدم که خواهرم مرجان برام یه کارتون گرفته بود ، اون و میزارم تا ببینم چیه که یه دفعه سایمون ( مادر سابرینا ) 

رو میبینم ، من سریع به مرجان میگم که این و از کجا گرفت ، مرجانم میگه که عکس این و تو یه کارتون فروشی دیده بود


که سایمون تو دستش یه کتاب داشت و به کتاب با شک نگاه میکرد و به اینگیلیسی نوشته بود این چیه 


همون شکل که این حرفا رو میزد یه دفعه دیدم که تو خونه ی سایمون هستم و خبری از مرجان نیست!


سایمون میاد پیشم و میگه خوش اومدی ، بعدش یه دفعه یه دختر با موهای قهوه ای و لباس سیاه  و چشمای 


فیروزه ای رو میبینم ، اون میره تو اتاق و منم دنبالش میرم ، اون دختر عصبی بود و رو تخش میشینه و غصه میخوره ، 


من تا صبح اونجا بودم و اون دختر هم خیلی عصبی بود ، یه دفعه سایمون میگه : سابرینااا سابرینااا زود باش باید بری 


دانشگاه 


من به اون دختر گفتم : تو سابرینایی ؟ جادوگری؟


اون دختر میگه : اره من سابرینا هستم و جادوگرم


و تندی میره، تا چند روز اونجا بودم و سابرینا هی سرم داد میزد که چرا میای پیشم از پیشم برو ولی سایمون همیشه شاد 


بود 


پایان


اخه بعدش از خواب پا شدم




نظرات 4 + ارسال نظر
rainbow dimond پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 16:53

اووووو ممنون از راه حلتتت

خواهش میکنم

فلاترجین چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 19:19

چه خواب قشنگییییییییییییییییییییی

کاش منم خواب فلاترجین و میدیدم

اره خیلیییییی قشنگ بود دوست دارم ادامشم ببینم
ناراحت نباش
یه کاغذ و یه خودکار بردار و خوابی رو که میخوای و بنویس و قبل از خوابت اون خواب و که دوست داری ببینی رو چندین بار بخون و به عکس فلاترجین نگاه کن ، شب به اون خواب فکر کن و به صداها و رفتارای فلاترجین فکر کن تا خوابشو ببینی

استلا چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 19:12

اره خخخخخخخخخ

خخخخخ

استلا چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 18:59

چه خوابه جالبی.
من دیشب یه خواب باحال دیدم

میدونی که

مرسی
اره میدونم
خواب باب اسفنجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد