سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

اصلا کسی ازاین وبلاگ یاد میکنه؟

نظرات 7 + ارسال نظر
روبی جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 11:09

هر چی فکر میکنم برای این وضع موقعیت دو بهتره:|

مرسی که کمک کردی تو چرا اینقدر خوبی عاخه چرااااااااااااا

اره خیلی بهتره

مثل شومام

روبی پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 23:19

آره حق با توعه ولی چجوری:(

دوتا راه داره
۱: وب دوستات بری و باهاشون شوخی کنی
۲: کلا خودتو عوض کنی و با یه اسم دیگه شروع کنی

روبی پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 22:21

خب آره

پس خودتو بد نبین
میتونی دوباره شروع کنی

روبی پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 20:44

چرا هستم.حداقل اگه نباشم اینجا هستم

همیشه فکر می کردم توی نت چون کسی منو نمیشناسه میتونم یه شخصیت و زندگی جدید برای خودم بسازم زندگی که دوست دارم

ولی این شخصیتی که ساختم یه رانای گند ازش در اومد یه رانای بی معرفت که دیگه هیچکی حز تیلا رو تو نت نداره

همه فکر میکنن من یه قلدر عوضی ام یه آدم بی معرفت یه رفیق نیمه راه

اما من نمیتونم بهشون بگم من این نیستم من یکی دیگم شما اشتباه فکر میکنین

چرا؟چون تو دنیای واقعی هیچ کاری نمیتونستم بکنم خودمو اینجا خشن تر نشون دادم و الان تو نت تبدیل شدم به یه آدم بی معرفت مسخره

چرا من اینقدر احمقم آخههههه

تو حتی اگه ادم خیلی خوبی هم باشی بازم کسایی هستن که بگن تو بدی
ادمای خوب همیشه رنج میکشن
درسته؟

روبی .کاترین.آنه لیز.(((بی معرفت))) سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 21:48

سلاااااممممممممممممممممممم

دلم برای این وب تنگ شده بود برای قدیما برای خود قبلیمون....اومدم یادی بکنم

سلاااااااااااااااااام
خیلی خوبه
راستی تو بی معرفت نیستی

ملودی ام \: جمعه 12 آذر 1395 ساعت 09:56

از کی تا حالا این وب رو داری به ما نگفتی؟؟؟ هااان؟؟
مگه من اون روز بهت نگفتم آدرس وبات رو بده؟

از یکشنبه 21 تیر 94
خب گفتی.............شرمنده

ملودی ام |: جمعه 12 آذر 1395 ساعت 00:11

سلام یس

سلااااام اخییییییش بالاخره یکی اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد