سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

بعد از سال ها

سلااااااااام


من بعد از سال ها به این وبلاگ یک سری زدم


اخرین بار که اینجا مطاب گذاشتم 20 بهمن 96 بود ولی الان 12 مرداد 98 هستیم


یاخدا 


اخه الان تو میهن بلاگ وبلاگ دارم و همش اونجا پست میزارم


یادش بخیر این وبلاگ


توش خیلی خاطره دارم


توش با بهترین دوستم ریحانه اشنا شدم


خدا حفظش کنه


تو همه ی شرایط بهم کمک میکرد و میکنه


دم اینجور ادما گرم 


خب دیگه..........اگه خواستید ادرس اون یکی وبلاگم رو بهتون میدم

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرام شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 02:37 http://iranot.blogsky.com

سلام اتفاقی با این وبلاگ آشنا شدم بامزه اومد بنظرم یکم راستی من ۲۱سالمه گفتی ورود بالای ۱۶ساله ها ممنوع

سلامممممم

اشکال نداره

اون موقع کوچیکتر بودم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد