سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

یه پست مهم همه بخونید

سلام بچه ها


این وب رو میبینید؟


http://pony3.blogfa.com/author/pony3?p=4


نویسنده ی استارلایت سان اسپارکل کلی از مطلب های وب من رو کپی کرده.


مطالب قدیمی ای که تو همین وب بود.


من موندم این اگه وب من و نداشت چیکار میخواست بکنه.


معلوم بود هیچ پستی نمیتونست بزاره.


به ترتیب تک تک عکسای من رو برداشته تو وب خودش گذاشته


خسته نباشی دلاور خدا قوت!


دیگه حداقل عکسی که واسه دوستم درست کردم و چرا بر میداری؟


دیگه اون که ساخت خودمه! حداقل اون و بر نمیداشتی.


عجب ادمایی پیدا میشن واقعا.


به هر حال همین دیگه.


بهش نظر بدید زحمت کشیده واسه کپی کردن.


فعلا.



نظرات 2 + ارسال نظر
... یکشنبه 13 مهر 1399 ساعت 14:29

اصلا برام مهم نی:L
تا صد سال دیگم نمتونی پیدا م کنی>->
اره کپی ردم:)
ولی اگه حداقل مثل ادم ی چیز میگفتی شاید مثل ادم جوابتو میدادم....

نترس اینقدر قبلش هم فکر نمیکردی پیدات کنم
شاید کاری که ادما میکنن رو نکردی برای همین اینطوری جوابت رو دادن....

... یکشنبه 13 مهر 1399 ساعت 14:24

هه
خسته میشی دلاور:)
ت بگو کدوم عکسو تو درست کردی اخه؟.-.
اگر اندازه نخود ای کیو داشتی میفهمید اون وبلاگه کلا بستس:/
قابل توجت وبلاگت کلا 12 صفحس که کلا عکساش بازم نمیشن._.
اصلا نیز برام مهم نبید هر کاری میکنی بکن._.

اون عکس فلاترشای که پشتش قلب بود رو من برای دوستم درست کرده بودم. کاش میفهمیدی نباید کپی کرد.
تو با ای کیو ی هندوانه ایت که متوجه ی داستان ها نشدی و داستانا رو هم عکس دیدی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد