سرزمین دوستی
سرزمین دوستی

سرزمین دوستی

Cartoon Land

قسمت 24 سرزمین جادوگری و قسمت اول فصل چهارم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

اینم قسمت اول فصل چهار!

ببخشید دیر شد و امیدوارم خوشتون بیاد

 

 

چند ماهی از مسابقه بزرگشون گذشته بود و کلاس های جدیدشون شروع شده بود


سابرینا از خواب بیدار شد


اسکلت بغل در : صحبت بخیر سابی!


سابرینا: ممنون اقای لوکان! 


بعد با جادو صورتش و تمیز میکنه و لباش جادوگریش و میپوشه! لباسش عوض شده بود و سبز و کلاه سیاه شده بود


سابرینا: خیلی خوشحالم ! امیدوارم امروز با دانش اموز های جدیدی اشنا بشم! البته فکر نکنم و....


لوکان: بهتره بی خیال بشی سابرینا معلومه که دانش اموز جدید به کلاستون اضافه....


سابرینا یه جادو میکنه که لوکان نتونه حرف بزنه


سابرینا : ممنون خودم میدونم


بعد شونش و برمیداره تا موهاش و شونه کنه


در باز شد گل اومد-_- 


سلنا: سلاااااااام سابی


سابرینا سیخ شد: سلی نمیشه اروم بیای تو و اول در بزنی ؟ ترسیدم 0_____0


سلنا: معلومه که نمیشه


باربارا یه دفعه پیش سابرینا ظاهر شد : به به عجب لباسی!


سابرینا: جییییییغ تو از کجا پیدات شد؟ 0__________0


باربارا: خواستم بگم لباست خیلی قشنگه بهت میاد گلم!


سابرینا خجالت کشید : اها....ممنونم 9.gif (18×18)


جسیکا با عصبانیت: بیاید صبحونه بخورید دیگه باید ....


بعد دهنش با دیدن سابرینا باز موند


جسیکا: خیلی بهت میاد عزیزممممم


سابرینا: ممنون جسیکا


جسیکا: خواهش میکنم گلم......زود بیاید صبخونه بخورید که سرد شد


سلنا اروم: همین الان صبحونه رو درست کرد ها-_-


همه :


بعد رفتن پایین تا صبحونه بخورن


جسیکا: امروز صبخونه یه کیک زندس!


بعد صبحونه


سابرینا: گود بای


و تندی رفت پیش مدرسشون


سابرینا: سلام بچه ها


 دوروتی و امی و نووا و تلما : سلاااام سابرینا! چه خوشگل شدی!


سابرینا: ممنون شما هم همینطور......سان برایت کجاس؟


دوروتی: اونجاس!قائم شده!


سابرینا: ممنون


بعد رفت پیشش: بیا بیرون سان کاریت نداریم چرا قائم شدی؟


سان: لباس جدیدم افتضاحه!


سابرینا : لطفا!


سان اومد بیرون : هیچی نگو افتضاحه خودمم میدونم


لباسش سرخابی و کلاه سرمه ای بود


همه: وااااااااااای چه قشنگ شدییییی!


سان: وای واقعا؟ من افتضاح شدم


بعد چشماش و بست : من این شکلی ابروم میره رنگ لباسم خیلی زشته


وقتی چشماش و باز کرد یه صورت عصبی رو جلوی چشماش دید


صورت مال دوروتی بود


دوروتی: یه بار دیگه این حرف و بزنی من میدونم و تو!


سان خندید: هی....باشه


همه لبخند زدن


ژولیت: سلاااااام دختر خانوم های گل!


همه: سلااااااام ژولیت خانوم


دوروتی: وای....ژو......ژولییییییت


بعد از شدت هیجان محکم ژولیت و بغل کرد: خیلی دوستون دارم ژولیت خانوم شرمنده هیچوقت بهتون نگفتم


ژولیت: ولم کن دوروتی خواهش میکنم


دوروتی: نه خانوم نمیشه


ژولیت: دوروتیییییی


یه دفعه بقیه هم ژولیت و بغل میکنن


ژولیت: اوووووه بس کنید لطفا


سان: تورو خدا تازه اولین روز ترم جدیدمونه بذار خوش باشیم


ژولیت اروم : ای ناقلا


همشون خندشون گرفت و خندیدن و تعادلشونو از دست دادن و با هم افتادن


همه : اخخخخخخخخخ


ژولیت : من حساب همتونو....


همه وسط حرفش : بذار شاد باشیم


ژولیت: اوووووه برید سر کلاستون زووووود


همه تند دویدن سمت کلاسشون و خندیدن


کلاسشون خیلی بزرگ و جالب تر شده بود و کلی جاهای دیدنی داشت


خلاصه زنگ تفریح مدرسه وقتی اومدن بیرون سابرینا به یه ادمی خورد و افتادن


-: شرمنده متاسفم


بعد دست سابرینا رو گرفت و بلندش کرد


-: من باروتی هستم


سابرینا: منم سابرینا هستم


-: اوه پس دوست خواهرم دوروتی هستید


سابرینا: بله شما برادرش هستید؟


باروتی: بله همینطوره! خیلی خوشگل تر از اون چیزی هستید که تصورتون میکردم


سابرینا: ممنون 


باروتی: خب....من دیگه برم از اشنایی باهاتون خوشبختم


و تندی رفت


-: خخخخخخخخخ


سابرینا برگشت و پشت سرش و نگاه کرد! دوستاش بودن 


دوستاش دور سابرینا جمع شدن : به بههههه


سابرینا: نخیر از این فکرا نکنید!


همه: باشه باشههههههه


سابرینا : هوووووف.....راستی دوروتی بهمون نگفتی برادر داری!


دوروتی : راستش......


سابرینا سر دوروتی رو اورد پایین و بقیه هم رفتن پایین


دوشک ( صدای خوردن جادو به دیوار )


سابرینا: اوه شروع شده....


برای ادامه نظر لطفا

نظرات 3 + ارسال نظر
پانیییییییی(ساری فاز گرفتم=|) شنبه 31 تیر 1396 ساعت 00:57

گفتم یه اسم خنده دار بذارم

واقعا جالبه

پانیییییییی(ساری فاز گرفتم=|) جمعه 30 تیر 1396 ساعت 18:41

عااالیییییی بووووووود

ممنون گلمممم اسمت چه باحاله

فلی سانی رینبو پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 00:24

عالیههههههههههههههه ادامهههههههه

وای میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد